maandag 11 januari 2010

sneeuw en ijs

vandaag veel sneeuw uit de achtertuin naar voor gereden met de kruiwagen.
Hele klus! Ik kon bijna niet meer normaal bij de kippen en de konijnen komen.
En dan loop je die troep steeds de keuken in. Nu dus mooi pad gemaakt.
Voor het huis had ik al een pad gemaakt en de stoep sneeuwvrij gemaakt.
Vanmiddag met de meiden het ijs op. Ze mochten hun schaatsen aan. Allebei de houtjes onder.
haha de kleinsten die er zijn pasten precies...
Vervolgens zakten ze helemaal in de sneeuw. Een aantal buurkinderen was al sneeuw aan het schuiven en ik ben maar mee gaan doen. Wie weet wordt het ijs dan toch nog wat. Het is erg prutterig nu door de enorme hoeveelheid sneeuw die er op ligt. Hopelijk vriest het vannacht dus mooi aan. We hebben een vrij lang stuk water voor de deur. De ijsbaan is ook op 500 meter maar ik heb tussen school uit en avond eten maar een uur vanwege mijn werk.
Dan is het ijs voor de deur handiger. Ook omdat Anne pas net 3 is. dan zijn ze het gauw zat. En de wc is lekker dichtbij :) Morgen gaan we het dus weer proberen......

1 opmerking:

  1. Hallo Hannah, ik reageer hier maar even...mail je eens? tedaldi@gmx.ch dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen