vrijdag 8 januari 2010

Aftrap

zo, hier dan het eerste bericht op mijn Blog.
Eigelijk ben ik niet zo bloggerig, maar dit lijkt me leuk om te doen.

We zijn hier begonnen om zelf brood te bakken.
Groot succes! als eerste gewoon een kant en klaar pak in de broodbakmachine gedaan.Dat brood was dus in 1 dag op! Hahahah groot succes dus.
Gister een bruin brood gebakken. Was ook vrij goed gelukt, is alleen net op het laatst iets ingezakt. Ruikt wel heerlijk, smaakt ook heerlijk.
Vanavond weer een nieuwe bakken denk ik. De bruine gaat zometeen wel op met middageten.
Bericht gehad van de tuin: 1 februari kan ik er op, maar door de sneeuw en de vorst kunnen ze hem nu niet opruimen dus wordt het 1 maart. Heb er zin in.

1 opmerking:

  1. ha Hannie
    Leuk!
    ik ga je zeker volgen!!!
    Ben benieuwd naar al je avonturen;)
    Liefs, Els

    BeantwoordenVerwijderen