maandag 2 april 2012

Boomgaard

Sinds Twee weken heb ik er een stuk(je) tuin bij. Het is ca. 100 m2. Een strook van 3 meter breed.
Hier ga ik een heuse "boomgaard" aanleggen van laagstamfruit. Ik was al de gelukkige bezitter van een aantal bomen en kreeg van een vriendin er een aantal bij! Er komt te staan: een kers, 5 pruimen, 2 peren, 2 appels en een perzik en een kweepeer. Een aantal mooie oude rassen heb ik hierbij. tussen de boompjes komen vermoedelijk courgettes en pompoenen etc. Helemaal vooraan staat wat rabarber en diverse kruiden. Ook 2 rekken worden gemaakt. 1 voor de Tayberry en 1 voor de Loganberry! Hopelijk gaat het meevallen met de vorst want een aantal  boompjes heeft al bijna bloesem.

Op de foto kun je op de achtergrond de kas en het huisje zien, het stukje ligt dus mooi dichtbij de grond die ik al had!
Mijn buurman heeft ook veel fruitbomen staan dus het is helemaal perfekt.

tot zover deze tuin-update!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten